BAD MOJOS

Bad mojos (USA)

30 november, 2020Av Vonjeo

Projektbeskrivning

Viewz Marketing Inc. tillhandahåller en organisk annonsplattform i applikationen med dynamisk placering baserat på faktisk användning.
Projektets huvudmål var att skapa en ny upplevelse mellan spelanvändarna och den potentiella konsumentens varumärke. För att uppnå detta, var det nödvändigt att skapa en applikationsplattform som gör reklam till ett integrerat inslag i XR-miljön. Detta skapar en uppslukande upplevelse och koppling mellan annonsörens varumärke och den potentiella målgruppen som aldrig tidigare.
Under diskussionen om projektets mål, valdes tekniker ut och tidsfrister bestämdes. Resultatet av samarbetet var en färdig spelapplikation. I Oculus go måste användaren välja ett av spellägena och börja döda voodoo-dockor. Baserat på användarens poäng och tid, ändras nivåerna automatiskt. Baserat på poängen, kommer vapnen också att ändras. Appen har stöd för VR Rain. Spelet är tillgängligt för olika VR-headset, som Microsoft VR, Oculus Rift och HTC Vive. Det har också stöd för SteamVR och Cardboard. Detta spel visar upp möjligheterna med 3D-annonsering för Viewz Marketings kunder.


Vår leverantör tog hand om flera viktiga funktioner:

  • Använde de senaste PD-animeringsteknikerna för att skapa den bästa användarupplevelsen.
  • Gjorde appen tillgänglig för olika VR-headset, som Microsoft VR, Oculus Rift och HTC Vive.
  • Tillhandahöll avancerade funktioner i appen, såsom datasäkerhet, skalbarhet på begäran, hög prestanda, drift dygnet runt och komplett arbetsflödeskontroll.
Lösning:
Spelutveckling
Industri:
Internet- och direktmarknadsföring
Share